Založ si blog

Johny Benčík

Včera večer som si dal za úlohu zistiť, že čo poháňa v „love extrémistov“ našu „Bielu vranu“, uja Johnyho Benčíka. Osobne by ma zaujímalo, že koľko tých „fašistov“, „nacistov, „extrémistov“ sedí vo väzení na 15, 20 a viac rokov. Koľkých „proruských žoldnierov“ objavil a zverejnil? Prečítal som si niekoľko jeho blogov a sú plné prekrútených teórií, ničím nepodloženými faktami a tvrdeniami vytrhnutými s kontextu. Ani sa ľuďom nečudujem, že sa mu vyhrážajú bitkou, prípadne zabitím. Mne by sa tiež nepáčilo, keby o mne píše a šíri nepravdivé informácie. Osobne by som naňho podal trestné oznámenie za šírenie klamstiev a ohovárania. AK má dôkazy o mojich sympatiách k fašizmu alebo akékoľvek dôkazy k trestnej činnosti, tak nech ich poskytne patričným orgánom a nie, že vypisuje nejaké smiešne blogy a tvrdí v nich nepodložené nezmysli. Tento ujo by mal byť na dôchodku, oddychovať, starať sa o záhradku, chodiť do kúpeľov a vykonávať podobné činnosti ako jeho rovesníci. Ak sa nemýlim, správne sa hovorí, že: „Čo sa za mlada naučíš, v starobe akoby si našiel.“ Tak si môžeme urobiť veľmi jasnú predstavu o tom, čo robil. Ak v minulosti sliedil medzi ľuďmi a udával ich, tak v tomto jeho veku sa niet čo čudovať jeho „aktivitám“. Slizkému, zákernému, úbohému sliedenia po sociálnych sieťach. Vo svojich blogoch je veľmi istý. Ale dosť silno pochybujem, že by niekomu dokázal osobne z očí do očí povedať a vyargumentovať, že dotyčný je fašista a extrémista. Na internete je každý frajer. Ale v reálnom živote, s očí do očí, odvaha už klesá. Ak by ujo Benčík padol s výšky svojho ega na úroveň jeho inteligencie, asi by to neprežil.
Na internete „odhaľuje“ a „loví“ extrémistov, fašistov, neonacistov a podobných ďalších „-istov“, ktorí si dovolili mať na svet iný názor, než je ten „vyvolený“ svetonázor Johnyho Benčíka a jemu podobných slabomyseľných ľudí („moderátori“ Michal Havran a Pišta Hríb, Peter Kalmus, „aktivista“ Róbert Mihaly a spol.).
Bielej vrane Johnymu Benčíkovi by sa tiež nepáčilo, keby o ňom niekto napíše článok o tom, že aký je to zvrhlý pedofil, ktorý vyrába a distribuuje pedofilný materiál. Článok o tom, že jeho manželka robila prostitútku v západnom Nemecku. Článok o tom, že jeho syn vyrába a predáva drogy. Tiež by sa mu nepáčilo, keby k nemu domov nabehne plne ozbrojené komando. Alebo, že by jeho deti prepustili zo zamestnania kvôli vymyslením obvineniam nejakého slabomyseľného človeka, ktorý si myslí, že má právo o niekom rozširovať klamstvá.
Takže môj záver je taký, že má zrejme príliš nízky dôchodok a musí byť „užitočným idiotom“ aby si trochu privyrobil. Za každú cenu sa snaží „robiť“ správnu vec, ale v hlave to má dosť domotané. Snáď si tento článok prečíta a obviní ma s extrémizmu za vyjadrenie vlastného názoru.

Tretí deň vo Francúzskej Polynézii

12.03.2017

Streda, 7.12. Znova som vstal okolo 05:30. Klasicky som ešte driemal približne do 06:00 kým som začal s nejakou svojou aktivitou. Následne som začal s obliekaním, popravením postele, osobnou hygienou. Išiel som skontrolovať botasky či už sú suché. Samozrejme, že neboli, keďže v noci zrejme trochu spŕchlo. Tak to bolo hneď s rána pomerne nepríjemné prekvapenie. Tak som [...]

Druhý deň vo Francúzskej Polynézii.

12.02.2017

Utorok, 06.12. Vstal už po 05:00, takmer na 100% oddýchnutý. Pár minút som ešte ostal ležať na posteli a rozmýšľal, či je to skutočnosť. Pozrel som sa na mobil koľko je hodín. O chvíľku na to som sa pozrel, že koľko hodín mám na notebooku, keďže som si myslel, že mám chybný časový údaj. Na notebooku som mal slovenský čas, takže mi to nejako extra nepomohlo. Ale [...]

Prílet do Francúzskej Polynézie

11.02.2017

Pondelok, 5.12. Okolo 05:15 sme konečne pristáli na Tahiti, vo Francúzskej Polynézii. Pristáli sme po približne 9,5 hodinovom lete na medzinárodnom letisku Fa’a’ā International Airport (PPT – označenie letiska.), v hlavnom meste Polynézie, v meste Pape´ete. Po vystúpení s lietadla som sa vydal do príletovej haly. V tom momente som si ešte neuvedomoval, že som už [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 15726x
Priemerná čítanosť článkov: 2621x

Autor blogu

Kategórie